Neem contact met ons op als u vragen heeft.


Garantie en Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

We zijn gehouden aan conformiteit en garantie zoals omschreven in artikel 10 van de algemene voorwaarden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting  Webwinkelkeur  https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.




 

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Social Media

Over ons

Meubels en woonaccessoires zijn in en rond het huis een belangrijk onderdeel in ons leven. Een goede inrichting is niet het gemak alleen maar ook goed voor ons welzijn. Niet voor niets dragen wij de naam HomeHappiness. Het moet voor iedereen mogelijk zijn om producten met hoge kwaliteit voor een lage prijs te kunnen kopen, dat is onze missie. Hiervoor investeren we aanzienlijk in het vinden van de beste trendy producten voor onze klanten. Elke dag zijn we bezig met het verbeteren van ons assortiment, dat moet voldoen aan design, kwaliteit en een lage prijs. 

Contact

HomeHappiness
Leyweg 1328
2545HL Den Haag
KvK - 71046348
BTW - NL093998880B02
Telefoon:  0850012643
Email: info@homehappiness.nl

* = prijzen zijn inclusief BTW - Powered by CCV Shop software webshop